пʼятницю, 21 серпня 2020 р.

Творчі канікули 2020

   Користувач Кирило-Ганнівської бібліотеки-філії Худенко Роксолана Власта взяла участь у дитячому літературному конкурсі "Творчі канікули 2020" у номінації "Безмежний світ моєї уяви". 

                                              Тортик-вісім шматочків щастя.

   Мабуть кожна людина любить фантазувати. Уявляти  якісь цікаві, яскраві та гарні моменти в своїй голові. І ці картинки можуть прийти до нас в будь-яку мить. Людська фантазія безмежна. За мить думкою можна долетіти куди завгодно. Головне не боятися власних фантазій. Для цього потрібно наповнити власне життя добрими, чуйними, радісними подіями. Уява людини настільки велика і сильна, що якщо захочемо, то зможемо втілити мрію в світ. Варто тільки по-справжньому захотіти, та докласти зусиль! Саме це, я спробую зараз зробити!

   Вже рік на моїх зубах стоїть брекет-система і щоб вона справлялася з своєю роботою,  потрібно раз у місяць їздити до ортодонта в місто. Від цієї процедури інколи  буває дуже боляче, а буває, що і зовсім не болить. Але після  візиту до лікаря  мама завжди купує мені смачну піцу. Правда, до місця  де її продають довгенько йти, але воно того варте. Кожного разу коли  купуємо піцу потрібно чекати 15-20 хвилин. У цей час я частенько роздивляюся у вітрині солодощі. Якщо чесно, то я не дуже люблю торти з величезною кількістю крему. Опісля, моя шкіра на обличчі влаштує бунт і прийдуть прищі, а вони мені не подобаються. Та цей торт одразу привернув мою увагу. Раніше такого гарного тут ніколи не продавали. Він був поділений на вісім шматочків і я уявила, що кожен з них це виконання чиєїсь мрії.

   За два квартали відсіля знаходиться дитяча обласна лікарня. Отже, логічно, що перший шматочок купить, турботлива матуся. Вже більше місяця, як по швидкій допомозі до лікарні привезли її хвору дитину. Стан був справді важкий. Медики боялися робити будь які прогнози, щодо одужання. Та лікуючий лікар запевнив, надія з’явиться тоді, коли мале попросить щось поїсти. І ось, нарешті, вчора ввечері її хвора дитина, вперше за довгий час хвороби , попрохала щось солоденьке. Дитинка з’їсть шматочок і обов’язково швидко піде на одужання.

   Напроти лікарні знаходиться медична академія, отже цілком ймовірно, що другий шматочок дістанеться головному ректору цього вишу. Адже в нього сьогодні  День народження. Він двадцять років викладає студентам, як правильно лікувати зуби, а вдома, тишком-нишком, малює барвисті квіти. Він приховує таке хобі, але з’їсть шматочок торту і зрозуміє, що цього не варто соромитися. Людині важливо мати не тільки красиву посмішку, але й  гарну та відкриту душу. Тому й наважиться, нарешті, показати свої яскраві картини усьому світу. 

   Недалечко відсіля знаходиться школа. Після закінчення уроків до магазину ввійшли дві дівчинки. Раніше вони були найкращими подругами, а тепер навіть не дивилися одна на одну. Поки одна роздивлялася яку піцу собі обрати, інша купила шматок торту, вийшла швидко геть. Та, що роздивлялася піци, раптом передумала і вирішила купити щось солоденьке та склянку напою і, за звичкою, дві соломинки. Перша дівчина нагадалася, що забула купити напій, та повернулася до магазину. Побачила, що її колишня подруга розгублено крутить у руці дві соломинки. Дівчинка зрозуміла, що її подруга й досі турбується про неї, тому поволі підійшла. Дівчинка з соломинками  несміливо посміхнулася. Раптом обидві помітили, що купили однаковісінькі шматочки торту, хоча на вітрині лежало безліч інших смаколиків. Вони збагнули, що їхні смаки однакові, та це й не дивина, адже вони дружать із самого дитсадка. Їхні вподобання збігаються не тільки у виборі солодощів, а й в усьому іншому. Тому не варто ображатися на якісь дурниці і втрачати на це час. Адже їсти торт і пити водночас з однієї склянки-це класно. І взагалі,  робити щось вдвох, краще чим одній. Дівчатка весело засміялися, тому що збагнули це разом і в одну мить. Коли вони доїли свої шматочки, то пообіцяли  одна одній більше ніколи не сваритися.

     Закінчилися пари і в студентів. До магазину зайшла дівчина. Вона довго вагалася, що вибрати. Так і не вирішила, тому й пропускала інших людей в черзі після себе. Приблизно через пару хвилин до дівчини підійшов юнак, якого вона теж пропустила. Хлопець поцікавився чи може  пригостити  її чимось солодким. Юнка несміливо посміхнулася й легенько кивнула. Хлопець взяв два шматочки тортика та дві філіжанки кави. Нові знайомі сіли за столик і зав’язалася розмова. Коли дівчина доїдала свій тортик, то зрозуміла, що спілкуватися з людьми, це не так вже й страшно. Вона вирішила, що варто стати більш  відкритою й не боятися розмовляти. Адже чим більше ми спілкуємося, тим багатшає наш внутрішній світ.

    Після довгого робочого дня сюди прийшла втомлена лікарка. Вона хотіла порадувати себе і купити щось солоденьке. Жінка частенько сюди навідується, бо вдома її ніхто не чекає. Їй уже десь під сорок, з чоловіком розлучена, а дітей так і немає. Лікарка часто замислювалася над усиновлення дитинки, але дуже вагалася. Так от, з’ївши шматочок смачного тортика, вона все таки наважиться на усиновлення. Разом із дитинкою до нею в оселю прийде радість та щастя. І житимуть разом довго та щасливо. І летітиме вона додому немов на крилах, адже на неї чекатиме її рідна маленька душа.

   І аж ввечері, після виснажливого тренування, до крамниці зазирне спортсмен. Це всього лиш хлопчина, який виглядає як дорослий чоловік, але в душі ще дитина. Сьогодні в нього було дуже важке тренування, адже він готувався то завтрашніх змагань. Хлопцеві дуже захотілося з’їсти щось солоденьке. Він знав, що спортсменам  таке їсти не можна, але йому так захотілось тортика. Майбутній чемпіон подумав: "Невже я не вартий за такі старання порадувати себе шматочком торта?", і взяв собі останній. Адже інколи, для досягнення мети, варто й порушити певні правила. Я впевнена - він переможе!

  У мене в кишені щось запікало. Це сигналив маячок, що моя піца готова. За цей час я встигла подумки роздати вісім шматочків щастя. А якби розпорядилися ви? Адже варіантів безліч! Час пішов   

    

 


1 коментар:

  1. Мені шкода розмістити це в Інтернеті, але у мене немає вибору. Я ніколи не вірив у любовні заклинання чи заклинання, поки не зустрів того фокусника, коли цього року відвідав свого друга в Нідерландах на діловому саміті. Я думав, що людина на ім’я доктор АЛАБА був справді могутнім, і він міг допомогти із заклинаннями, які повернули б загублених, закоханих та чарівні гроші, магію чи магію для хорошої роботи чи щастя. Зараз я щаслива. Я даю свідчення, тому що чоловік, за якого я хотів одружитися, залишив мене за 5 тижнів до весілля, і моє життя було перевернуто з ніг на голову, бо наші стосунки тривали 3 роки. Я дуже любив його, але його мати була проти нас і не мала добре оплачуваної роботи. Зустрівши цього чарівника, я розповів йому, що сталося, і пояснив йому ситуацію. Спочатку я вагався і підозріло, але просто спробував. І через два дні, коли я повернувся до Німеччини, мені зателефонував друг (нині чоловік), який прийшов до мене, і я вибачився, що все було домовлено з його матір’ю та родиною та отримав нову співбесіду, щоб одружитися. Я не повірив, бо доктор АЛАБА просто запитав моє ім’я та ім’я мого друга і все, що я хотів. Що ж, зараз ми щасливі у шлюбі і чекаємо на нашу маленьку дитину, а мій чоловік також має нову роботу, і наше життя стало набагато кращим. Його електронна пошта така: тепер ми щасливі у шлюбі та чекаємо на нашу маленьку дитину, а мій чоловік також має нову роботу, і наше життя стало набагато кращим. Його електронна пошта така: тепер ми щасливі у шлюбі та чекаємо на нашу маленьку дитину, а мій чоловік також має нову роботу, і наше життя стало набагато кращим. Його електронна адреса: dralaba3000@gmail.com Ви також можете надіслати йому WhatsApp на +2349071995123.

    ВідповістиВидалити